Publications 2011

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Leder, H. (2005). Zur Psychologie der Rezeption moderner Kunst. Eine psychologische Perspektive. In B. Graf (Ed.), Sichtweisen: zur veränderten Wahrnehmung von Objekten in Museen (pp. 79-91). VS, Verl. für Sozialwiss. Berliner Schriften zur Museumskunde, Vol.. 19


Leder, H. (2004). A psychological model of aesthetic experience. In Proceedings of the XVIII Congress of the International Association of Empirical Aesthetics., Lissabon Unknown publisher.


Carbon, C-C., Schweinberger, S. R., Kaufmann, J. M., & Leder, H. (2004). Early face processing investigated by ERP. Perception, 33(S), 13-13.


Carbon, C-C., & Leder, H. (2004). Face recognition is not template-based. Poster presentation, 27th European Conference on Visual Perception (ECVP), Budapest, 22.-26.08.2004.. Poster session presented at 27th European Conference on Visual Perception (ECVP 2004), Budapest, Hungary.


Schwarzer, G., & Leder, H. (2003). Development of face processing. Hogrefe Verlag GmbH und Co. KG.


Leder, H. (2003). Ein psychologischer Ansatz zur Ästhetik: Gefallen und Vertrautheit. In J. Küpper (Ed.), Dimensionen ästhetischer Erfahrung (pp. 284-307). Suhrkamp. Suhrkamp-Taschenbuch Wissenschaft, Vol.. 1640


Leder, H. (2003). Ein psychologischer Ansatzt zur Ästehtik: Gefallen und Vertrautheit. In J. Küpper, & C. Menke (Eds.), Dimensionen ästhetischer Erfahrung (pp. 284-307). Suhrkamp.


Leder, H., & Bruce, V. (1998). Feature Processing from Upright and Inverted Faces. In H. Wechsler, P. J. Phillips, V. Bruce, F. F. Soulié, & T. S. Huang (Eds.), Face Recognition (Vol. NATO ASI Series (Series F: Computer and Systems Sciences), vol 163, pp. 547-555). Springer.


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